Problemen

Hieronder volgt een lijst van de bekende problemen met de website van Stichting Akar. Mocht u een probleem hebben gevonden dat hier niet bij staat, meldt u dit dan alstublieft bij de webmaster, via het contactformulier op de website.

• Op lage schermen, waar het 'browse' gedeelte van het scherm lager is dan ongeveer 700 pixels, scrollt de hoofdtekst van de website door de titel heen. Dit gebeurd in alle browsers; door nogal wat 'clutter' op het scherm van Opera, is het erger in Opera dan in de andere browsers.
  • Op sommige smalle schermen valt het menu aan de linker kant er onherroepelijk van af.
  • Op mobiele telefoons (alleen getest met Android) loopt hier en daar de text een beetje door elkaar.
  • De site is niet getest op tablets. Meld eventuele problemen alstublieft.

Het is op het moment belangrijker om de website compleet te krijgen, en operationeel dan deze problemen te verhelpen. Het is ook bekend dat het om css3 problemen gaat. Mensen met ervaring worden aangemoedigd de webmaster van gratis advies te voorzien. Neem hiertoe contact op met de beheerder via de website.